2023/51 - A héten történt

A héten minden este bűnbánati istentiszteleten készültünk karácsony ünnepére. Istentiszteleteink hangfelvételei visszahallgathatók egyházközségünk Spotify csatornáján.

Kedden vettünk végső búcsút Kovács Ferenc testvérünktől. Koporsója mellett a 139. Zsoltár versei vigasztalták a gyászolókat: Uram, te megvizsgáltál és ismersz engem. Tudod, ha leülök vagy ha fölkelek, messziről is érted gondolatomat. Ügyelsz járásomra és fekvésemre, minden utamat jól ismered. Amikor még nyelvemen sincs a szó, immár egészen érted azt, Uram! Elöl és hátul körülzártál engem, és fölöttem tartod kezedet. Csodálatos előttem e tudás, magasságos, nem érthetem. Hová menjek lelked elől, arcod elől hová fussak? Ha a mennybe mennék föl, ott vagy, ha a Seolban vetnék ágyat, ott is jelen vagy. Ha a hajnal szárnyára kelnék, hogy a tenger túlsó partján időzzek, ott is a te kezed vezetne és a te jobbod fogna engem. Ha azt mondanám: „A sötétség biztosan elborít, és éjszakává lesz körülöttem a világosság”, a sötétség nem borítana el előled, és fénylene az éjszaka, mint a nappal, a sötétség olyan lenne, mint a világosság. Isten adjon vígasztalást a gyászoló családnak.

Szombaton 15 órától főpróbát tartottunk a szentesti ünnepélyen résztvevő gyermekekkel. A szombati bűnbánati istentiszteletet követően az egyházközség presbiterei díszítették fel a templomi karácsonyfát, amelyet Koszorús István egyháztagunk adományozott a gyülekezetnek. Isten áldása legyen rajta és családja életén.

Vasárnap délelőtt az istentisztelet alapigéje Ézs 57:15 volt, a bibliaolvasás igéje pedig Ám 9:5-15.

A szentesti igehirdetés alapigéje Lk 2:8-15 volt - az igét Oláh József ny. lp. hirdette. Az istentiszteleten a gyermekek verset mondtak és énekeltek, majd gyülekezetünk kórusa énekét hallhattuk. Végül áldás előtt László György köszöntötte a jelenlevőket, Türéből.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

2024/6 - A héten történt

2023/37 - A héten történt

2024/19 - A héten történt